Klaidos žinutė

Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; panels_cache_object has a deprecated constructor - require_once() (eilutė 127/home/appetite/public_html/drupal/sites/all/modules/ctools/ctools.module).

Google Adwords reklama

Paieškos sistema Google surenka ir susistemima daugybę informacijos esančios internete ir gavusi užklausą raktažodžio pavidalu, pateikia vartotojams. Su raktažodžiais susijusi informacija gali būti pateikiama kaip interneto svetainės (tinklalapiai), paveikslėliai, naujienos ir t.t.

Paieškos rezultatai rodomi kairėje tinklalapio pusėje. Tai natūralūs (organiniai) paieškos rezultatai ir jie yra rikiuojami pagal tai, kiek yra susiję su užklausą (raktažodžiu). Google pateiks jūsų svetainę tarp šių rezultatų, jei jūsų jos turinys bus pakankamai susijęs su užklausa.

Google Adwords reklamos pavyzdys

Google AdWords reklama rodoma dešinėje arba virš natūralių paieškos rezultatų. Google Adwords leidžia sukurti paprastus, efektyvius skelbimus ir rodyti juos žmonėms ieškantiems informacijos susijusios su jūsų verslu, produktu ar paslauga.

Google Adwords reklamos privalumai

Google Adwords reklama pasižymi dideliu pasiekiamumu, galimybe nustatyti norimą tikslinę auditoriją ir puikia rezultatų matavimo sistema. Dėl šių savybių Adwords investuoti reklamai pinigai leidžia pasiekti aukštą ir išmatuojamą grąžą.

Aktualumas paieškos naudotojui

Vienas pagrindinių Google Adwords reklamos privalumų yra tai, kad ši reklama rodoma potencialiems klientams, kurie patys aktyviai ieško informacijos susijusios su Jūsų veikla paslaugomis, produktais.

Auditorijos dydis ir pasiekiamumas

Statistikos departamento duomenimis 2012 m. Lietuvoje internetu naudojasi 81% ekonomiškai aktyvių gyventojų. 86% interneto vartotojų ieškojo informacijos apie prekes ir paslaugas. Populiariausia paieškos sistema Lietuvoje – Google.

Išsami rezultatų analizė

Google AdWords suteikia puikius įrankius rezultatų analizei. Šie įrankiai padeda išmatuoti reklamos kampanijų efetyvumą pateikdama detalią informaciją apie kiekvieną reklamos paspaudimą ir parodymą. Tai leidžia ne tik tiksliai įvertinti investicijų grąžą, bet didinti reklamos efektyvumą remiantis pamatuotu grįžtamuoju.

Google Adwords reklamos kaina

Google Adwords suteikia galimybę pasirinkti apmokestimo modelį „mokestis už paspaudimą“ (MUP) arba „mokestis už tūkstantį parodymų“ (MUT).

Pasirinkus MUP modelį – mokama tik už realius Jūsų interneto svetainės lankytojus, t. y. nors reklama parodoma 100 kartų, o ant paspaudžia tik 5 – mokama tik už tuos 5 lankytojus.

Pasirinkus MUT modelį – mokama už tūkstantį parodymų. Šis apmokestinimo modelis dažnai pasirenkamas norint padidint prekinio ženklo žinomumą ir dažniau naudojamas Display Network reklamos tinkle, kuriame galimos ir grafinės reklamos.

Svarbus Google AdWords reklamos aspektas yra galimybė nustatyti dienos biudžetą, kuris reklamos kampanijos metu nebus viršijamas.

Turite klausimų?